پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204993
بي‌توجهي به واحدهاي توليدي به هيچ وجه براي دولت مطلوب نيست/اعطاي برند و نشان تجاري به واحدهاي توليدي
تاریخ انتشار : 1395/02/28 18:20:10
نمایش : 1751
استاندار چهار محال و بختياري گفت: تاکنون نرخ دلار، تحريم و کمبود فروش نفت بهانه‌اي براي نبود منابع مالي بود اما در برخي موارد دولت نيز در طول کشيدن فرآيند مربوط به واحدهاي توليدي مقصر که اين موضوع به هيچ وجه براي عملکرد دولت مطلوب نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني بعد از ظهر امروز در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان اظهار داشت: سوخت مايع براي واحدهاي توليدي و معادني که امکان برق‌رساني يا گازرساني به آن‌ها وجود ندارد، تأمين شود.

وي افزود: کميته‌اي شامل مديران شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي، شرکت توزيع نيروي برق، شرکت گاز و سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور شناسايي و رسيدگي به واحدها و کارخانجاتي که با مشکل تأمين سوخت مواجه هستند، تشکيل شود.

استاندار چهار محال و بختياري با انتقاد از عملکرد ضعيف دولت در مورد برخي واحدهاي توليدي بيان کرد: تاکنون نرخ دلار، تحريم و کمبود فروش نفت بهانه‌اي براي نبود منابع مالي بود اما در برخي موارد دولت نيز در طول کشيدن فرآيند مربوط به واحدهاي توليدي مقصر که اين موضوع به هيچ وجه براي عملکرد دولت مطلوب نيست.

وي با اشاره به اعطاي برند و نشان تجاري به واحدهاي توليدي تصريح کرد: برند و نشان تجاري به محصول توليد شده اعطا مي‌شود اما اينکه کسي قبل از توليد و راه‌اندازي واحد توليدي به فکر نشان تجاري باشد معنا ندارد.

سليماني با اشاره به عملکرد ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در استان خاطرنشان کرد: سال گذشته جلسات و عملکرد اين ستاد خوب بود ولي متاسفانه بازتاب و خروجي مناسبي در کشور نداشت از همين‌رو لازم است مسئولان عملکرد خود را شفاف و دقيق به تهران ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري با انتقاد از عملکرد بانک‌ها گفت: متاسفانه بانک‌ها آن‌گونه که شايسته است همکاري‌هاي لازم را ندارند و اين درحالي است که ما با بانک‌هاي مرکز مشکلي نداريم مگر اينکه بانک‌هاي استان به آن‌ها خط بدهند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html